قوانین و مقررات تدریس در کلاس های آنلاین آکادمی IFPE

آکادمی بین المللی فیتنس آلمان (IFPE)

اساتید محترم آکادمی ، ضمن تشکر از همکاری شما خواهشمندیم موارد زیر جهت برگزاری کلاس های آنلاین حتما رعایت شود.

1

فایل های تدریس

اساتيد محترم موظف اند حداکثر تا یک روز قبل از كلاس pdf يا power point را در اختيار تيم پشتيباني بگذارند و سر ساعت در كلاس حضور پيدا كنند.اساتيد بايد حداقل ٤ الی ٥ ساعت قبل شروع كلاس در اتاق تست  اسکای روم حاضر شوندو  صدا و تصوير را چک نمایند. همچنین pdf يا power point مربوطه را با بخش پشتیبانی چک و تست نمايند تا در صورت وجود هرگونه مشكل سريعا توسط تيم پشتيبانی برطرف گردد.

2

پیشبینی مشکلات احتمالی

اساتید باید در نظر داشته باشند که کلاس به هیچ وجه نباید کنسل شود و امکان جا به جایی کلاس وجود ندارد. در این راستا باید لپ تاپ و تلفن همراه خود را کاملا ً شارژ نموده تا در صورت قطعی برق بتوانند کلاس را ادامه دهند و همنچین  از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنند تا در برگزاری کلاس هیچ مشکلی به وجود نیاید .

3

کنسل کردن کلاس

هر یک از اساتید محترم در صورت تغییر یا کنسلی کلاس، موظف هستند حداکثر تا یک هفته قبل، به مدیریت کلاس ها اعلام نمایند تا اطلاع رسانی به شرکت کننده گان انجام گیرد.
بدیهی است کنسل کردن کلاس حتی 6 روز مانده به شروع کلاس میسر نمیباشد این امر فقط در صورت معرفی استاد جایگزین قابل امکان است. فلذا در هر صورت کنسلی کلاس چه با اطلاع قبلی و چه بدون اطلاع قبلی، بعد از یک هفته امکان پذیر نمیباشد. در صورت کنسل شدن کلاس با در نظر نگرفتن موارد فوق مبلغ ۲۰ درصد از کل حقوق پرداختی آکادمی به استاد کسر خواهد شد

4

مکان تدریس

اساتید موظف هستند مکان آرام، بدون هیچ صدا و رفت و آمد را برای تدریس خود انتخاب نمایند. حتی المکان نمای پشت استاد تصاویر و بنر های مربوط به رشته تدریس آنها باشد. در صورت امکان تیشرت با لوگوی آکادمی به تن داشته باشند(به پشتیبانی پیام داده تا برای شما ارسال شود)

5

تسلط به SKYROOM

تدریس آنلاین در SKYROOM انجام میشود که نیازی به نصب هیچ اپلیکیشن خاصی نمیباشد، از طرف پشتیبانی یک لینک برای ورود به کلاس ارسال میگردد. لازم به ذکر است که حتما از مرورگر های FireFox یا Chrome استفاده شود.اساتید باید به طور کامل به SKYROOM مسلط باشند تا در مواقع ضروری بتوانند با SKYROOM از طریق لپ تاپ و تلفن همراه  کلاس مربوطه را ادامه دهند. در صورت نیاز به آموزش به بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.

6

سوابق و مدارک

اساتید محترم لطفا توجه داشته باشند که ابتدای جلسه اول زمان معارفه تلقی میگردد، لذا خواهش مندیم در مورد سوابق و مدارک علمی و ورزشی خود توضیحات لازم ارائه گردد

7

سوالات آزمون

اساتید باید تا قبل از امتحان به مشکلات و سوالات هنرجویان پاسخگو باشند .طراحی سوالات امتحان دو هفته قبل از امتحان دوره مربوطه انجام و در اختیار تیم پشتیبانی قرار گیرد

8

نحوه ورود به کلاس

یوزر و پسورد برای ورود به کلاس دو روز قبل از برگزاری کلاس توسط تیم پشتیبانی ارسال میگردد

9

شیوه پرداخت حقوق

حقوق اساتید بعد از آزمون دوره مربوطه در پایان همان ماه پرداخت خواهد شد (روزهای 28 تا 30 ماه شمسی).
شماره حساب ، شماره کارت ، شماره شبا جهت واریز حقوق در فرم زیر ثبت و ارسال گردد.

10

آدرس پستی

آدرس دقیق پستی جهت ارسال Certificate برای تقدیر و تشکر از استاد مربوطه به بخش پشتیبانی ارسال گردد.

11

تبلیغات

اساتید محترم لطفا بدون هماهنگی با آکادمی از تبلیغ برند شخصی یا برند های دیگر خودداری نمایید.

12

ثبت نام

ثبت نام تمامی شرکت کنندگان فقط از طریق درگاه بانکی سایت و یا شماره حساب آکادمی امکان پذیر میباشد.

13

مطالب آموزشی

اساتید محترم موظف هستند مطالب آموزشی مرتبط با دوره و به روز را آموزش دهند.

14

تعداد افراد کلاس

حداقل حد نصاب تشکیل وبينارهاى یک روزه ۳۰ نفر و دوره هاى مربيگرى ١٠ نفر می باشد، لذا از تمامی اساتید و مستر ترينرهاى محترم خواهشمند است تبلیغات وبينارها و يا دوره ها را در پیج خود لحاظ نمایند تا دوره ها به لحاظ كمى نيز توسط اساتيد محترم حمايت گردد.

15

پاورپوینت ها

اساتید محترم لطفا توجه داشته باشند در پاورپوینت ها حتما عناوین اصلی و اصطلاحات تخصصی بندنسازی رشته های مختلف ورزشی و فیتنس به زبان انگلیسی باشند.

16

زمان اعلام شروع کلاس ها

رئیس کمیته موظف است حداکثر تا دو هفته بعد از اعلام مدیریت کلاس ها، تاریخ شروع دوره را مشخص نمایند.

17

محتوای آموزشی

اساتید محترم لطفا فایل Course Contents که شامل محتوای آموزشی تدریس شما میباشد، را تکمیل و به مدیریت کلاس ها ارسال نمایید.

قوانین اساتید

  • پر کردن فرم زیر نشان دهنده تایید و قبول انجام کلیه قوانین میباشد. اساتید محترم ملزم به رعایت همه موارد میباشند تا باعث اختلال در سیستم و استاندارد های آموزشی آکادمی نگردد.

  • انواع فایل های مجاز : pdf, doc, docx.
    لطفا رزومه خود را به صورت فایل PDF یا WORD ارسال بفرمایی.
  • مهمترین پست های سازمانی و سوابق تحصیلی (جهت استفاده در وب سایت)

  • اطلاعات بانکی جهت واریز وجه

سپاس از همکاری شما